Nexo PC115-8?

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Magnus Gustafsson
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 554
Blev medlem: ons 08 apr 2009, 20:55
Presentation: __________________________________________________
Ort: Luleå

Nexo PC115-8?

Inlägg av Magnus Gustafsson »

Hej!

Någon som har erfarenhet av NEXO PC115-8?

Kan det vara något att ta i inbyte för att använda till enklare uthyrning?

Hur gamla kan dessa vara, är det 90-tal eller ännu äldre?

Kunden har fyra stycken lådor. Vet ej om org-processorerna finns kvar. Utan
dem är väl värdet = 0kr för burkarna.

/M
_________________
T b a

Användarvisningsbild
Lars Magnus Johansson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 110
Blev medlem: tor 06 dec 2007, 23:14
Presentation: Hustekniker och samlare av maskiner med vita och svarta tangenter
Ort: Piteå
Kontakt:

Re: Nexo PC115-8?

Inlägg av Lars Magnus Johansson »

Dom låter helt ok. Om dom är hela....Reservdelar kan kosta fläsk.

Ingen processor = mindre bra.

L

Mattias Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 32
Blev medlem: lör 10 sep 2005, 14:25
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Re: Nexo PC115-8?

Inlägg av Mattias Johansson »

Hej. Som valigt när man har Nexo frågor, prata med Ola på Intersonic på tel: 08-972700, om du har någon fråga han inte kan svara på kan han ta fram ett svar och återkomma.

MVH
Matte
Mattias Johansson

Ljud & Ljus Control

matte@ljudljuscontrol.se

060-514100
070-3314544

Magnus Gustafsson
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 554
Blev medlem: ons 08 apr 2009, 20:55
Presentation: __________________________________________________
Ort: Luleå

Re: Nexo PC115-8?

Inlägg av Magnus Gustafsson »

Hej!

Jag har haft det i tankarna också, men det är alltid intressant med åsikter från andra användare.

/M
_________________
T b a

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster