Hej!
Någon som har erfarenhet av NEXO PC115-8?
Kan det vara något att ta i inbyte för att använda till enklare uthyrning?
Hur gamla kan dessa vara, är det 90-tal eller ännu äldre?
Kunden har fyra stycken lådor. Vet ej om org-processorerna finns kvar. Utan
dem är väl värdet = 0kr för burkarna.
/M
Nexo PC115-8?
-
Magnus Gustafsson
- PAR-56

- Inlägg: 554
- Blev medlem: ons 08 apr 2009, 20:55
- Presentation: __________________________________________________
- Ort: Luleå
Nexo PC115-8?
_________________
T b a
T b a
- Lars Magnus Johansson
- PAR-30

- Inlägg: 110
- Blev medlem: tor 06 dec 2007, 23:14
- Presentation: Hustekniker och samlare av maskiner med vita och svarta tangenter
- Ort: Piteå
- Kontakt:
Re: Nexo PC115-8?
Dom låter helt ok. Om dom är hela....Reservdelar kan kosta fläsk.
Ingen processor = mindre bra.
L
Ingen processor = mindre bra.
L
-
Mattias Johansson
- PAR-20

- Inlägg: 32
- Blev medlem: lör 10 sep 2005, 14:25
- Ort: Sundsvall
- Kontakt:
Re: Nexo PC115-8?
Hej. Som valigt när man har Nexo frågor, prata med Ola på Intersonic på tel: 08-972700, om du har någon fråga han inte kan svara på kan han ta fram ett svar och återkomma.
MVH
Matte
MVH
Matte
-
Magnus Gustafsson
- PAR-56

- Inlägg: 554
- Blev medlem: ons 08 apr 2009, 20:55
- Presentation: __________________________________________________
- Ort: Luleå
Re: Nexo PC115-8?
Hej!
Jag har haft det i tankarna också, men det är alltid intressant med åsikter från andra användare.
/M
Jag har haft det i tankarna också, men det är alltid intressant med åsikter från andra användare.
/M
_________________
T b a
T b a
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster
