Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Simon Gustavsson
PAR-30
Inlägg: 129 Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:
Inlägg
av Simon Gustavsson » fre 14 aug 2009, 18:14
Hej
Har hört att det finns lab kopior är det nån mer som vet nått om det ?
Har inga pengar till att köpa nya lab steg
/Simon
Jakob Nilsson
PAR-36
Inlägg: 202 Blev medlem: mån 06 mar 2006, 15:00
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Ort: Uppsala
Inlägg
av Jakob Nilsson » fre 14 aug 2009, 19:16
Thomann har någon variant. Men jag skulle satsa på något annat, t.ex. QSC´s lågprisvariant
Nicke Löfgren
PAR-64
Inlägg: 4374 Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Inlägg
av Nicke Löfgren » fre 14 aug 2009, 19:21
Finns ju orginal lab här på forumet till rätt pris, kolla på säljes
Bättre att ha orginal, då kan du "lita" på det
Simon Gustavsson
PAR-30
Inlägg: 129 Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:
Inlägg
av Simon Gustavsson » fre 14 aug 2009, 19:39
Det jag vill ha är 4 ch och 1000 watt på alla 4
Så har ni tips så blir jag glad
/Simon
Jakob Nilsson
PAR-36
Inlägg: 202 Blev medlem: mån 06 mar 2006, 15:00
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Ort: Uppsala
Inlägg
av Jakob Nilsson » fre 14 aug 2009, 20:24
http://www.thomann.de/se/the_tamp_tsa_4700.htm " onclick="window.open(this.href);return false;
Men jag kan bara hålla med Micke, skaffa beggade orginal.
Nicke Löfgren
PAR-64
Inlägg: 4374 Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Inlägg
av Nicke Löfgren » fre 14 aug 2009, 21:00
Nicke om jag får be
Simon Gustavsson
PAR-30
Inlägg: 129 Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:
Inlägg
av Simon Gustavsson » lör 15 aug 2009, 00:05
hur låter thomanns steg ?
Anton Gildebrand
PAR-64
Inlägg: 1023 Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
Ort: Uppsala
Inlägg
av Anton Gildebrand » lör 15 aug 2009, 15:35
Du får vad du betalar för
Flest inlägg när den dör vinner!
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster