lab kopior

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Simon Gustavsson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 129
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:

lab kopior

Inlägg av Simon Gustavsson »

Hej

Har hört att det finns lab kopior är det nån mer som vet nått om det ?
Har inga pengar till att köpa nya lab steg :(

/Simon

Jakob Nilsson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 202
Blev medlem: mån 06 mar 2006, 15:00
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Ort: Uppsala

Re: lab kopior

Inlägg av Jakob Nilsson »

Thomann har någon variant. Men jag skulle satsa på något annat, t.ex. QSC´s lågprisvariant

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: lab kopior

Inlägg av Nicke Löfgren »

Finns ju orginal lab här på forumet till rätt pris, kolla på säljes

Bättre att ha orginal, då kan du "lita" på det

Simon Gustavsson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 129
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: lab kopior

Inlägg av Simon Gustavsson »

Det jag vill ha är 4 ch och 1000 watt på alla 4
Så har ni tips så blir jag glad :D

/Simon

Jakob Nilsson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 202
Blev medlem: mån 06 mar 2006, 15:00
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Ort: Uppsala

Re: lab kopior

Inlägg av Jakob Nilsson »

http://www.thomann.de/se/the_tamp_tsa_4700.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Men jag kan bara hålla med Micke, skaffa beggade orginal.

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: lab kopior

Inlägg av Nicke Löfgren »

Jakob Nilsson skrev:http://www.thomann.de/se/the_tamp_tsa_4700.htm

Men jag kan bara hålla med Micke, skaffa beggade orginal.

Nicke om jag får be :D

Simon Gustavsson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 129
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 15:13
Presentation: Driver simonsljudoljus. Nu för tiden gör jag mest ljudtekniker jobb.
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: lab kopior

Inlägg av Simon Gustavsson »

hur låter thomanns steg ?

Användarvisningsbild
Anton Gildebrand
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1023
Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
Ort: Uppsala

Re: lab kopior

Inlägg av Anton Gildebrand »

Du får vad du betalar för
Flest inlägg när den dör vinner!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster