BILD:

Det är inget bevis på att den är CE märkt på riktigt vis eller inte. Eftersom man själv trycker ettiketerna så kan det hända att den inte blir riktigt gjord i tryck men den kan likväl vara CE märkt.Anton Gildebrand skrev:Det finns falska ce-märkningar.
BILD:

Okej, frågan är bara vart?Anton Stjärnbrandt skrev:jag har sett såna på en julbelysning, de finns..
Absolut, jag är med på tänket, men detta är som sagt för ett specifikt projekt och jag är medveten om de ev nackdelar som har nämnts ovan. Men finns det på marknaden och någon vet om vart så är jag tacksam för info!Anton Stjärnbrandt skrev: låter lite omständigt i mina öron. tänk bara arbetstiden för att sätta ihop slingan..
tar väl inte så mycket extra riggtid att plugga in grendosorna.. om du gör separata skarvsladdar kan du ju ha dem till andra saker emellan.
jag tycker man måste ha en lämplig nivå på flexibilitet. jag blir knäpp när det är FÖR många lösa delar i en rigg men man kan ju inte ha en kabel för varje ändamål heller.

Vart har du köpt denna? Listpris?Nicke Löfgren skrev:Får väl visa dom jag har på lagret! Perfekt för backline å där man behöver många uttag!
Kanske inte det bästa som trådskaparen önskar
Men powercon IN och UT

Varför skulle FCC ha något med sverige att göra? FCC är amerikanskt.Anton Gildebrand skrev:Är det andra märkningar för att de ska vara godkända i sverige? Fcc?

Tillverkaren LOVAR att det är så. Är det inte så så får man väl ta det i domstol. Det är samma för all elutrustning. Sedan CE efterträdde S-märkningen (i princip) så ligger kontrollansvaret på tillverkaren, precis som man kan få vissa besiktningsanmärkningar att försvinna på en bil genom att ta den till rätt verkstad och be dem åtgärda och efterkontrollera. Eller för den delen egenkontrollen inom livsmedel.Magnus Jerkrot skrev:CE märkning gäller, men det är tillverkaren som sätter märkningen på sina produkter. Och då ska dom uppfylla dom kraven som finns, men det betyder inte att dom faktiskt uppfyller kraven.

Glöm inte att det finns folk som lever på att bygga sådant...Daniel Andreasson skrev:Gillar Thoman burken, är ute efter liknande lösning för scenbruk, stageström. problemet med dom lockförsedda uttagen är att vanliga ojordade trafos till stagepianon och gitarreffektburkar etc.etc. inte passar/klickar i :/
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster