2 x 24 kanals dimmer

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Användarvisningsbild
Gustaf Gagge
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 536
Blev medlem: sön 23 sep 2007, 22:43
Presentation: Började med ljusteknik av en slump och jobbade extra med ljus och ljud under några år.
började på Dramatiska institutets (nuvarande Stockholms Dramatiska Högskola) Teater Teknik program.
fortsatte där jobba extra med ljus på flera teatrar runt om i stockholm.
Sedan jag gick ut har jag jobba proffisionellt med Ljus och video,
Några av de arbetsplatser jag jobbat på: Södrateatern, Dramaten, Stockholms Stadsteater, Teater Galeasen, SUTODA och Lumination of Sweden
Ort: Stockholm

2 x 24 kanals dimmer

Inlägg av Gustaf Gagge »

Söker 2 st 24 kanals dimmer vagnar. med 63a matning. även installations dimmrar är av intresse.
_______________________________________________________________________________
Läs min blogg med gör det själv projekt för teaterteknik. http://technicaltheaterbackstage.blogspot.se/

Användarvisningsbild
Michael Christiansen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 402
Blev medlem: sön 11 maj 2008, 11:12
Presentation: Nytt firma, nya bullar, fast...

Nuttin' has changed, fast ny firma och nytt namn, nya PAn, nytt ljus och med nytt roligt analog 80 tal's studio, podcast, radio, ASMR och ljuddesign puleri... Är du i Köpenhamn är jag din kompis, tolk, fikapolare, resurs och allmänt trevlig!
Väl mött!!

Men som alltid...

Jag tror på en bättre värld
Inga firmor som bjuder under varandra, kunder som betalar till tiden, teknik som funkar, musiker som snällt ber om mer tryck i lådan och inte välter pilsnern i samma, DJ's som lämnar tillbaka mina nålar efter bruk och inte askar på slippmats'en, DJ mixrar som alltid är torra från drinkar och crossfadern som aldrig blir böjd, kablar som inte blir skitiga och stagehands som inte repar lådorna och alltid fattar första gången. Inga LED's, inga MP3:or, no nonsense...
YES - WE CAN!
Ort: København - sydsverige

Re: 2 x 24 kanals dimmer

Inlägg av Michael Christiansen »

PM till Gustaf!

:0)

Michael Christiansen
Teater & Lysteknik
http://www.teaterlys.se" onclick="window.open(this.href);return false;
maximum bass - on all frequencies

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: 2 x 24 kanals dimmer

Inlägg av Nicke Löfgren »

Jag har två st som är riktigt fina
19" rack på hjul, DMX, modul uppbyggd 4k/modul, olika storlek extra modulerna finns


Ca 5000kr st

Detaljer kan vi ta på PM

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster