Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Regnskydden ser fina ut, men jag blev osäker på om infästningen passar mina MH´s
Jag kikade på casarna som Nicke tipsade om, men de är byggda för 250+, och de ser ju inte riktigt likadana ut som 250 krypton. Vet ni om de passar ändå?
Annars är jag öppen för fler förslag, även på vart man kan hitta nya, väl genomtänkta casar
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Yes, jag tror också att det är samma, så det bör fungera, men det kan vi i så fall dubbelkolla.
Det är endast 1st dubbelcase alt. 2st enkelcase som är intressant.
Kolla gärna pris/skick samt info om fabrikat och kanske en bild om det är möjligt.
Jag har fått ett par svar via pm som är intressanta, varav den ena ligger riktigt bra till i pris, men det är ingen "originalcase", så jag ska mäta och se hur det fungerar.
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Entour/wash/krypton är lika stora vad jag kan se i databladet, och vad jag vet så är det samma art nr på martins originalcase till både entour och krypton. Se: http://www.martin.com/product/product.a ... Words=case" onclick="window.open(this.href);return false;
Det är Martins original dubbelcase och i okej skick. Fack för hakfästen och kablage. Pris 2000:-/st eller billigare vid köp av fler. 80x60x60 så blir fint i packen. Exkl moms och ev frakt.
Du kan ju återkomma via PM om det är intressant, och är det någon annan som behöver fler så kan ni också höra av er.
Presentation: Hemvändare till branschen efter ett par decennier i dvala. Utövar musik i olika konstellationer. Driver företaget Megahertz Engineering och bifirma Megahertz Produktion med fokus på mindre gig/event.
Presentation: Vi är en kommitée på Chalmers som tillhandahåller ljud- och ljus utrustning. Vi har uthyrning till både privatpersoner och chalmerister. Samt vi är med och arrangerar stora kalas på campus.
Är det någon som sitter inne på några krypton case fortfarande? Vi skulle vilja ha fyra stycken originalcase, eller 6 stycken som inte är original men välbyggda. Skicka gärna ett mail till info@ljudobildgruppen.se om ni har något
Vi finns i Göteborg så kan hämta om det är i närområdet, annars behöver de skickas