Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Om vidare intresse finnes för "Sveriges största musiktävling" så kommer vi att dela med oss av årets och nästa års vedermödor under Melodifestivalen 2010.
Vi ses på bloggen!
Presentation: Blinkar med konstiga lampor och låter illa med stora högtalare... Pluggar ljusdesign på Boomtown. Gillar promenader på stranden, hemmakvällar och att grilla korv.........
Presentation: Oh, you mean my pilot's license? That's out back in the Cessna. Or perhaps you're referring to my license to kill. Revoked. Trouble at the Kazakhstan border. I could give you the details but then I'd have to kill you, which I can't do because my license to kill has been revoked.
Presentation: Blinkar med konstiga lampor och låter illa med stora högtalare... Pluggar ljusdesign på Boomtown. Gillar promenader på stranden, hemmakvällar och att grilla korv.........
Presentation: Oh, you mean my pilot's license? That's out back in the Cessna. Or perhaps you're referring to my license to kill. Revoked. Trouble at the Kazakhstan border. I could give you the details but then I'd have to kill you, which I can't do because my license to kill has been revoked.
litet minus till kameraåkningarna/klippningen, känns som om det är samma fem varianter om och om igen. tex den klassiska "spring-i-en-cirkel-kring-artisten", samtidigt som artisten följer med och helt dissar livepubliken för oss soffpotatisar.
plus till salems blinkande pianotangenter, en kul detalj
Hehhe, JA du Danne. Jag har fått veckopeng så jag har lite över efter ostkrokarna igår
Seriöst! Vad andvände ni. Typ en led"platta" med en tygkub?
Hälsa, ja det var dumt av mig! Tänkte inte så långt att du var där. Sen vill man ju inte stör direkt efter gig.Jag vet att då vill inte ha fullt med surrande folk runt sig!