Jag har ett par nämnligen, och dom låter väll.
Men saken är den att dom dubbla 15"arna i dom finns inte med på kartan i basen. Enligt uppgift ska de väll vara Eminence element i dessa?
Lite trycka borde de väll vara? Eller är de så att dom roliga filtrerna i mina är nått icke orginal?
Hade tänkt köra dessa på mindre karaoke gig utan att behöva släpa varken peavey udh eller jbn 215. Men när dom inte klarar av mitt kontor ens så känns de omöjligt.
Tills vidare får jag släpa mina tms-4or till även dom minsta av lokaler. Känns lite overkill.
Glad för svar. //Mvh Johan "DC_DJ" Eriksson
Vad har ni för erfarenhet av Community Csx-57?
- Johan Eriksson
- PAR-20

- Inlägg: 86
- Blev medlem: tor 05 feb 2009, 12:02
- Presentation: Allt i allo med dansbands-familj i ryggen.
Har varit med på de mesta från barndom. - Ort: Sundsvall
- Kontakt:
- Johan Eriksson
- PAR-20

- Inlägg: 86
- Blev medlem: tor 05 feb 2009, 12:02
- Presentation: Allt i allo med dansbands-familj i ryggen.
Har varit med på de mesta från barndom. - Ort: Sundsvall
- Kontakt:
- Leif Baltazars
- PAR-64

- Inlägg: 921
- Blev medlem: tor 07 jun 2007, 22:05
- Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
- Ort: Gävle
- Kontakt:
Hade ett par sådana lådor, med tillhörande basar för 15-20 år sedan. Dom var trötta redan då. Vill minnas att dom lät snyggt, men flyttade inte så mycket luft. Vet inte hur gamla dina lådor är, men troligtvis är väl det göttaste taget.
Vad matar du med för steg?
EDIT: Hade vid ett senare tillfälle 4 st CSX 40 S2 http://www.loudspeakers.net/files/specs ... x40_s2.pdf
Dom var väldigt trevliga. Lät ganska mycket i basen. Passade väldigt bra till Reggae och Hip-Hop t ex. Körde dom aldrig till live musik så det vet jag inget om.
Vad matar du med för steg?
EDIT: Hade vid ett senare tillfälle 4 st CSX 40 S2 http://www.loudspeakers.net/files/specs ... x40_s2.pdf
Dom var väldigt trevliga. Lät ganska mycket i basen. Passade väldigt bra till Reggae och Hip-Hop t ex. Körde dom aldrig till live musik så det vet jag inget om.
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?
I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I
I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster
