Drivers till Lem KT100

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Drivers till Lem KT100

Inlägg av Magnus Lindh »

Är det någon som vet var man kan få tag i drivers till dessa gamla hederliga horn? En kund behöver 4st om det finns att få tag i. Någon som har liggandes?

Anders Schärer
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 107
Blev medlem: mån 31 okt 2005, 21:06
Kontakt:

drivers

Inlägg av Anders Schärer »

Janne på Technovox är oftast en källa till allt möjligt i högtalarväg...
0708-471130
mvh Anders

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

Leem hade oftast RCF i sina lådor! Kanske du har en bild så kan jag ev lista ut vad du behöver

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

Har hört det, bifogar några bilder Nicke
Bilagor
Diskanthorn002.jpg
Diskanthorn002.jpg (102.09 KiB) Visad 5353 gånger
Diskanthorn001.jpg
Diskanthorn001.jpg (110.28 KiB) Visad 5353 gånger

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

Ser int ut som något från RCF...hmmm

Kan vara en kopia av något! Inget direkt orginal

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

har du lite mått?

Kanske du skulle ta och byta till BEYMA 350TI, bara en spontan grej rakt av,, tycker membranet är lika ett beyma

Jag tänker byta av "allt" inte bara mebran

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

Hålet för drivern är 21mm :/

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

Nu är jag mer nyfiken måtten för membranet (det nerfrästa i magneten), höjd på konen

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

okej. Ska kolla upp detta med nuvarande ägaren. Återkommer!

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

Lite mått.
Bilagor
Diskant horn mått.JPG
Diskant horn mått.JPG (300.43 KiB) Visad 5297 gånger

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

perfekt, jag kollar i mina papper på måndag

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

Nå Nicke, hur har det gått? Hittat nått? :)

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

Tyvärr har jag inte haft tid! Hoppas kolla i morgon eller tors

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster