Passiv 18" Musicson "POL - 30"

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Svante Gustafsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 307
Blev medlem: fre 23 jan 2009, 06:31
Presentation: www.supersound.se

Vi på supersound.se hjälper dig som kund med ljud & ljusanläggning samt discjockeys till just ditt arrangemang!
Ort: Falköping
Kontakt:

Passiv 18" Musicson "POL - 30"

Inlägg av Svante Gustafsson »

Är det någon som har erfarenhet av dessa? vad ska man betala beg för 2 lådor som spelat på helger i säkert 5-10 år.



POL - 30
The POL 30 is a reflex sub-bass reinforcement speaker, designed to work perfectly with the ISP 2022 processor. It is the ideal supplement to POL 121.

Features:
• Bass speaker : 18´´ L 18-700 / ARP
• RMS power: 500 W
• Programme/peak power: 1000 W / 2000 W
• Frequency response: 35 - 200 Hz
• Impedance: 4 / 8 Ohm
• S.P.L. 1W / 1m: 98,5 dB
• S.P.L. max. cont. 1m: 129,5 dB
• Dimensions: 560 x 505 x 800 mm
• Weight: 34,5 KgBild

Anders Schärer
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 107
Blev medlem: mån 31 okt 2005, 21:06
Kontakt:

pol

Inlägg av Anders Schärer »

Kör som vanligt , 10000 ink frakt :lol: :wink:
mvh Anders (art322Ai)

Användarvisningsbild
Svante Gustafsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 307
Blev medlem: fre 23 jan 2009, 06:31
Presentation: www.supersound.se

Vi på supersound.se hjälper dig som kund med ljud & ljusanläggning samt discjockeys till just ditt arrangemang!
Ort: Falköping
Kontakt:

Re: pol

Inlägg av Svante Gustafsson »

Anders Schärer skrev:Kör som vanligt , 10000 ink frakt :lol: :wink:
mvh Anders (art322Ai)
hehe, ja ett bud ska han få men inte 10 lök för dessa va? :D

Ps. har du kvar dina talare?

Anders Schärer
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 107
Blev medlem: mån 31 okt 2005, 21:06
Kontakt:

Inlägg av Anders Schärer »

Japp , ligger snyggt o prydligt i förrådet och väntar...
mvh Anders

Användarvisningsbild
Svante Gustafsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 307
Blev medlem: fre 23 jan 2009, 06:31
Presentation: www.supersound.se

Vi på supersound.se hjälper dig som kund med ljud & ljusanläggning samt discjockeys till just ditt arrangemang!
Ort: Falköping
Kontakt:

Inlägg av Svante Gustafsson »

blev inte vidare imponerad av dessa POL - 30 där blev det inget köp. kanske för att elementen var slut .. ? .. jaja ne jag ska nog leta aktiv 15"-> 18" ändå.. palla slutstegs rack..
http://www.Supersound.se" onclick="window.open(this.href);return false; Ljud-ljusanläggning & discjockeys i Skaraborg!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster