Horn

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Carl Bergander
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 184
Blev medlem: tis 29 aug 2006, 20:39

Horn

Inlägg av Carl Bergander »

Jag letar efter ett 1" 60x60 horn.
Finns det någonstans?
Hittar det inte hos någon!

Daniel Noise Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 94
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 19:07

Inlägg av Daniel Noise Johansson »

Lite mer info tack...!
En driver har ju olika fästen beroende på märke o modell så får vi bara reda på vad det är för driver så blir det nog bra mycket lättare!

MvH Daniel
Fan av 3Fas feat Nollan!

Carl Bergander
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 184
Blev medlem: tis 29 aug 2006, 20:39

Inlägg av Carl Bergander »

det är EV ND2, vet inte vad det är för fäste.

Daniel Noise Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 94
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 19:07

Inlägg av Daniel Noise Johansson »

EV ND2 är en 2" driver med skruvfäste.. antagligen 1-3/8"
Hittar bara lite info om den då den normalt enbart verkar sitta i ZX5 toppar/monitorer..

Nån som kan bekräfta?
Fan av 3Fas feat Nollan!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster