Peavey DTH218

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Mattias Eriksson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 43
Blev medlem: mån 29 dec 2008, 15:51
Ort: Sundsvall

Peavey DTH218

Inlägg av Mattias Eriksson »

Hallå hallå!

Jag har kommit över två Peavey DTH 218 basar, och funderar på om dom har någon "behållafaktor" :)

Och om det är något att bygga vidare på, kan man tänkas hitta två till?
Är ju som roligare med fyra :)

/Mattias
Bilagor
DTH218.jpg
DTH218.jpg (23.76 KiB) Visad 2511 gånger
Timrå Ljudteknik
http://www.timraljudteknik.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

Buddamannen i Sundsvall har några till salu har jag för mig

Mattias Eriksson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 43
Blev medlem: mån 29 dec 2008, 15:51
Ort: Sundsvall

Inlägg av Mattias Eriksson »

Houm, vet tyvärr inte av några till salu här i stan just nu ;)
Men det kan ju bli om jag hittar fyra andra av lämplig kvalitet.
Timrå Ljudteknik
http://www.timraljudteknik.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster