Det är defenetivt inget man tar med sig på gig..
Bredd 206.12cm
djup 104.14cm
Vikt 502.27Kg

Lägg märke till att det är två PAN potar, den stora är för höger-vänster och den lilla är för fram-bak.

Han ska ha det hemma såklartdawen skrev:Nu funkar det bättre!
Verkar riktigt sött bordet! Men, vad ska P ha det till egentligen?![]()

Jag kan aldrig komma ihåg namnet på det bordet tyvärrdawen skrev:Vad heter den och vad kan den? *solglasögon*

Jo, det är inget nytt bord precis Toreseem heter det, dom byggdes i massor åt sveriges och norges radio på 70talet.Så det var före din tiddawen skrev:Haha. Varför skulle jag veta det? Jag är ju fortfarande tonåring, jag jobbar med kablar som är äldre än mig ibland...![]()
Och, du borde bli stadigare på handen om du ska fortsätta lägga upp foton här

Rätt nära, men inte 100% rätt.ian skrev:Amek?

Nästan rätt, toreseem var märket...cyberpunk skrev: Kul med gamla bord. Jag kunde faktiskt inte gissa på den sista bilden, men det ser ut som ett gammalt broadcastbord.... Soundcraft MBI kanske?

Med tanke på jackväxeln så är det nog ett gammalt studiobord.cyberpunk skrev:
Jag var själv på väg att köpa den här gamla godingen för en spottstyver för ett tag sedan, men bangade på grund av vikten. Ingen större nytta med att ha ett fint gammalt bord om man aldrig orkar släpa med sig det. De som kommer ihåg den något udda diskussionen mellan mig och Ingo som innefattade en referens till en "dubbelsäng", nu vet ni vad vi pratade om (storleken på bordet).
Får jag en kvalificerad gissning på vad detta är då?

TAC SR9000 är svaret (dawen, det är lillebroren 6000 jag har kollat lite på istället).mansaxel skrev:Äldre TAC SR-serie? Jag minns inte att typ SR6000 har snörväxelfält (patchbay för er som inte kan svenska)

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst