Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Gissning: Någon eller några hade för lite att göra, kanske satt de på någon firmafest och spånade med lite alkohol i kroppen, de slängde ihop en ritning och när killarna i verkstaden kom till jobbet på måndagen låg där en mycket konstig ritning, men de tänkte, visst det är bara att börja bygga.
Led, R,G,B + Amber
540grader pan
170 grader tilt x 2!
Studio Due D-Color LED RGB+A, revolutinary LED Moving-Light, The D Color directs the powerful wash beam all around in unlimited positions, curving, rolling, erecting, and rotating at 540° on its base and 170° tilt movement.
Clay Paky tillverkade redan för 8-10år sen samma sak, kallad Cattarpillar, men med en pinspot glödis längst fram, studio due varianten fanns redan på förra årets plasa, låter som ett tröskverk när 24st rör sig samtidigt, men som sagt, va fan ska man med den till???
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Presentation: Började med ljusteknik av en slump och jobbade extra med ljus och ljud under några år. började på Dramatiska institutets (nuvarande Stockholms Dramatiska Högskola) Teater Teknik program. fortsatte där jobba extra med ljus på flera teatrar runt om i stockholm. Sedan jag gick ut har jag jobba proffisionellt med Ljus och video, Några av de arbetsplatser jag jobbat på: Södrateatern, Dramaten, Stockholms Stadsteater, Teater Galeasen, SUTODA och Lumination of Sweden
Oscar Edvardsson skrev:Shit! Het lampa! Men blev förvånad över hur stor den är! (420 mm x 328 mm x 547 mm, 9,5 kg)
Någon som vet pris på den här prylen?
Prislappen? 13.200 kronor hos Thomann! (inkl moms). Borde betyda 20 - 30 % till på priset om man vill köpa den i Svedala. Då måste den kunna gå i trappor mm. Vad skall man ha den till? Lysa runt hörn?
Senast redigerad av 1 Leif Baltazars, redigerad totalt 0 gånger.
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?
I Resident Evil används en Martin Minimac som dödligt laservapen.
har även för mig att ett sånt där VL-ljusbord flimmrade förbi som rymdskeppskontrollpanel i ett avsnitt av Stargate Atlantis.
Nicklas det var nog inget dödligt laser vapen om jag miss rätt, utan den visade bara en bild utav en liten flicka som va labbets säkerhets system. Som i sin tur inte var dödligt utan helt enkelt inte ville släppa ut dom levande pga ett dödligt virus.
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.