Nespresso är väl gott om alternativet är Gevalia. Jag förstår synpunkten om att ha saker med sig eller bry sig om resultatet (och eftersom jag har klart längst lista så...) men det håller inte alltid.Fredrik Zetterberg skrev:Nespresso "the Cube" kaffe maskin, sen löser sig allt på plats....
Ju mer saker du har i Bältet= ju kortare tid har du varit i branchen,
Själv har jag nästan aldrig bälte
bra att ha-saker
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Kontakt:
--
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
-
Jakob Carlsson
- PAR-64

- Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
Eftersom jag gör en hel del saker på fritidsgårdar och skolor kan jag bara hålla med dig Måns, det håller inte att komma dit och säga att nu kör vi så vi får ett bra resultat om man inte har minst ett multitool med sig och ibland mer. Det kan vara att man hamnar på utrustning som fungerar enligt skolan och så ska man köra några stackars elevers projektarbete med 5 band och sakerna fungerar, men egentligen bara för rektorn när denne håller tal.Måns Nilsson skrev:Nespresso är väl gott om alternativet är Gevalia. Jag förstår synpunkten om att ha saker med sig eller bry sig om resultatet (och eftersom jag har klart längst lista så...) men det håller inte alltid.Fredrik Zetterberg skrev:Nespresso "the Cube" kaffe maskin, sen löser sig allt på plats....
Ju mer saker du har i Bältet= ju kortare tid har du varit i branchen,
Själv har jag nästan aldrig bälte