Någon som har hört den?
Den verkar vara väldigt lik mackie 450iaf,
Länk högtalaren
BEHRINGER EUROLIVE B412DSP
- Johan Lindberg
- PAR-20

- Inlägg: 54
- Blev medlem: lör 22 sep 2007, 12:55
- Presentation: Driver verksamhet som hyr ut och levererar helhetslösningar med ljud, ljus och bild.
- Ort: Gävle
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Inlägg: 1784
- Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Jo den är väldigt lik men tittar man riktigt noga så e det lite skilnader på hornet.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Johannes Nordgren
- PAR-64

- Inlägg: 1392
- Blev medlem: ons 01 nov 2006, 22:08
- Kontakt:
behringer
tjena.
ska du ändå lägga 4200:- på en högtalare så finns det betydligt vettigare alternativ på beg.-marknaden.
Jag säger det igen, jag har köpt min sista behringerpryl.
J
ska du ändå lägga 4200:- på en högtalare så finns det betydligt vettigare alternativ på beg.-marknaden.
Jag säger det igen, jag har köpt min sista behringerpryl.
J
-
Erik Boson
- PAR-20

- Inlägg: 70
- Blev medlem: lör 07 jul 2007, 19:56
- Presentation: Jobbar sedan en tid tillbaka på Xpecta Evenemangsteknik AB i Örebro
- Ort: Lindesberg (4mil norr om Örebro)
- Kontakt:
- Johan Lindberg
- PAR-20

- Inlägg: 54
- Blev medlem: lör 22 sep 2007, 12:55
- Presentation: Driver verksamhet som hyr ut och levererar helhetslösningar med ljud, ljus och bild.
- Ort: Gävle
-
Raderad användare1
- PAR-30

- Inlägg: 111
- Blev medlem: mån 05 jun 2006, 15:41
- Presentation: Denna användare är anonymiserad enligt önskemål
- Adam Ander
- PAR-36

- Inlägg: 282
- Blev medlem: sön 09 mar 2008, 17:47
- Presentation: Blinkar med konstiga lampor och låter illa med stora högtalare...
Pluggar ljusdesign på Boomtown.
Gillar promenader på stranden, hemmakvällar och att grilla korv......... - Ort: Avesta
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster

