hej!
har nyligen köpt 4st Turbosound TMS 1 och 4st Turbosound TSE 111.
Är det någon som vet om det går att få tag på "reservdelar"(omkoningsatser osv.) till dom nytt ?
I sånna fall var ?
Sitter enbart Fane element i lådorna.
"Reservdelar" till Turbosound
-
Anton Jonsson
- PAR-46

- Inlägg: 373
- Blev medlem: tor 20 sep 2007, 16:31
- Ort: Mariestad
-
Johannes Tegern
- PAR-46

- Inlägg: 476
- Blev medlem: fre 18 nov 2005, 15:08
- Ort: Sverige
- Kontakt:
-
Johan Fälth
- PAR-64

- Inlägg: 751
- Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
- Ort: Jönköping
- Kontakt:
- Daniel Hedman
- PAR-30

- Inlägg: 180
- Blev medlem: mån 15 jan 2007, 15:04
- Presentation: Jag har pysslat med ljud sen 1990 och har sedan 2003 eget företag inom ljud o ljus.
- Ort: BÅLSTA
- Kontakt:
kolla med technovox http://www.technovox.se/index.htm
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster

