Som jag skrev i en annan tråd så höll jag på att jobba med en liten Guide gällande Denons DJ utrustning.
Som ni ser så är detta enbart V 0.1 av detta dokument. Jag kommer själv att försöka få in mer information gällande de CD Spelare jag själv har och mixern. Jag söker nu folk som vill hjälpa till med information gällande de andra spelarna.
Jag söker således folk som har DN-4000, DN-9000, DN-S3000 och som vill lägga ner tid att fortsätta utveckla denna Guide för att belysa vad man kan och inte kan göra med Denons produkter och genom de funktionerna som produkterna erbjuder kunna växa och ev. bli en bättre DJ.
Jag måste poängtera att detta är och kommer att vara ett inofficiellt dokument. Jag som skriver detta har inget med Denon att göra mer än att jag äger och är mycket nöjd med Denons produkter.
Jag reserverar mig mot ev. felaktigheter och stavfel. Ska ta och rätta till det när jag har lite mer tid.
Guiden hittar ni [url=Http://www.klintberg.se\dn-s5000\Inofficiell_Guide_Denon_DJ_Produkter.pdf]här[/url] (tryck på ordet här