Kling & Freitag
Kling & Freitag
Någon som har några erfarenheter av den tyska högtalarbyggaren Kling Und Freitag?
-
Gäst
nä jag vet inte vad jag vill veta. snackade med en igår som funderar på att köpa ett gäng 12"+1.5"-toppar (vill jag minnas!).
hade aldrig hört talas om märket, men efter att jag slutat flina (Kling Und Freitag.. hur låter inte det....) så blev jag lite nyfiken på vad det är egentligen.
Vad kör dom med för element?
hade aldrig hört talas om märket, men efter att jag slutat flina (Kling Und Freitag.. hur låter inte det....) så blev jag lite nyfiken på vad det är egentligen.
Vad kör dom med för element?
- David Wennberg
- PAR-64

http://www.kling-freitag.de/ är adressen till K&F.
Hittar dock inte monitorn som du nämner Ingo, är det något lite äldre kanske?
Hittar dock inte monitorn som du nämner Ingo, är det något lite äldre kanske?
KISS. Keep It Simple Stupid.
-
Gäst
- David Wennberg
- PAR-64

-
Gäst
-
Daniel Börjesson
- PAR-30

-
Joel Lundgren
- PAR-20

- Presentation: Ljudtekniker, production manager, monitor - London UK
Yes, jag aker runt en liten turne, presidentvalet i mallorca, vi lirar kling & freitag PA, T9 toppar och B5 basar, later helt okey, dom ar sprillans nya sa vi har inte hunnit gigga med dom annu, enbart detta president-tjafset, och det ar enbart vokaler och nagra cd´s men jag aterkommer med lite mer info nar vi spelat med dom ordentligt.
Har dock giggat med en kling 15" monitor och maste saga att det ar bland det fetare jag nagansin anvant, rekomenderas varmt"!
Har dock giggat med en kling 15" monitor och maste saga att det ar bland det fetare jag nagansin anvant, rekomenderas varmt"!
Joel Lundgren