Dock var Pelle lite sned efter kvällen, efter att han hade skrutit om förträffligheten hos hans CW Strooker element och att det inte gick att spela sönder dem. Ha,ha, jag lyckades knäcka 3 st basar för honom. Det kanske var därför han sedan gick över från CW till Meyer, fast det lät inte bättre heller, eftersom Meyer lämpar sej mera för PA än för disco.
Pelle Starlight har jag alltid betecknat som en av mina bästa vänner överhuvudtaget och jag la på förslag till honom en gång att vi skulle slå ihop våra discon och bilda Europas största anläggning. -Du kan bli tekniker och jag blir discjockey, men jag tror att lille Pelle ville fortsätta spela själv, trots att han hade lite mikrofonskräck. På tal om liten, så är han inte så liten längre, i centimeter kanske, men ganska stor på ljud & ljus numera.
Jo förresten Johan Rex, det är mina gamla Kalima du har. Om du tittar på bilden som Robban Hillbom la in, så sitter din Kalima längst ut till vänster på trossen, med den böjda bygeln. Så nu har du bildbevis på den. På tal om vikt så vägde burken c:a 18 kg. Tunga saker förr i tiden, kanske därför man har ont i ryggen numera?!?! Har ni frågor om något så är det bara att maila och höra av er.