Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Magnus Lindgren
PAR-64
Inlägg: 1223 Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.
Ort: Falköping
Inlägg
av Magnus Lindgren » sön 26 mar 2006, 12:10
Är lite intresserad av att veta vem som levererar till Gardells "Väckelsemöte"...
Va och såg hans show i Skövde och såg att det var d&b Q1+Q7+Q-SUB... *me like*
//Magnus
Leo Erdfelt
PAR-20
Inlägg: 33 Blev medlem: sön 11 dec 2005, 11:23
Ort: Landskrona
Inlägg
av Leo Erdfelt » sön 26 mar 2006, 23:17
Etech åkte med den föreställningen för ett tag sedan.
-leo
David Wennberg
PAR-64
Inlägg: 2770 Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping
Inlägg
av David Wennberg » sön 26 mar 2006, 23:23
Etech har väl inte d&b Q-serien, eller?
KISS. Keep It Simple Stupid.
Carl Breander
PAR-46
Inlägg: 355 Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:
Inlägg
av Carl Breander » sön 26 mar 2006, 23:28
för ett tag sedan skrev han faktiskt och dom kan ju ha köpt in hyrt in eller så har den turnen hel enkelt bytt leverantör
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja
David Wennberg
PAR-64
Inlägg: 2770 Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping
Inlägg
av David Wennberg » sön 26 mar 2006, 23:30
Martin B: Du har rätt. Jag undrade bara om E-tech hade Q-serien.
KISS. Keep It Simple Stupid.
Timmy Andréason
PAR-20
Inlägg: 38 Blev medlem: tis 28 dec 2004, 01:00
Presentation: Frilansande ljustekniker som försökte sluta. Det gick dock inget bra så nu gör jag div insatser med jämna mellanrum.
Ort: Stockholm
Inlägg
av Timmy Andréason » mån 27 mar 2006, 09:49
Stämmer att det är vi (ETECH) som åker Gardells turné men utan PA och ljus. Det ända ställe vi levererat PA till under turnén är nog Uppsala i fredags då det var ett M1D.
Ngt d&b har vi inte. Däremot en bunt lådor från Meyer!
Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster