Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niclas på Teaterteknik finns här vet jag, och att Jan-eric ifrån spectra finns här visste du tydligen redan. Tror nån på bella är medlem också, jag kanske har fel?
TommyToad skrev:Niclas på Teaterteknik finns här vet jag, och att Jan-eric ifrån spectra finns här visste du tydligen redan. Tror nån på bella är medlem också, jag kanske har fel?
Mats på bella skall finnas här och Jonas Stenvinkel från Martin, det är de jag känner till.
Just det, Mats är chef för utvecklingen av ett styrsystem på Barco och har flyttat till Belgien med familjen.
Sist jag pratade med honom hälsade han att det går bra och han trivs.
Känner jag Mats rätt dyker han nog in på forumet endera dagen ändå
RMT skrev:Vad har UA för meriter då från den stora arenan?
Jag antar att Lightguy menar United Audio (UA). Och de är väl om några ett av de "Större" företagen inom ljud & ljusbranchen. De har kontor i både Malmö, Stockholm och Göteborg om jag inte minns fel.
I år levererade de utrustning till arrangemang som Kent, Sweden Rock Festival, Lars Winnerbäck turné, Stockholm jazz festival för att nämna några.
Senast redigerad av 1 Erik Lindvall, redigerad totalt 0 gånger.
Jag menade United Audio eller som det har hetat Magnet, United Stage m.m.
De är ju ett av de största ljudföretagen i Sverige så passar inte det in under detta inlägg så får du nog inte så många inlägg här!
United Audio är väl DET största ljudföretaget inom sin nisch i Sverige, med tanke på att dom i princip bara har ljud. Är väl dessutom klassade som dom med bäst kvalitet?
Jora nu är jag här också!
D.v.s. Bullen som numera jobbar på Starlight.
Det är ju så att så fort ett sådant här forum öppnar så är nog dom flesta stora företag där och bevakar sina intressen. Om dom inte gjorde det så vore dom ju rätt dumma. Det är ju en utmärkt marknadsundersökning.
Janne skrev:United Audio är väl DET största ljudföretaget inom sin nisch i Sverige, med tanke på att dom i princip bara har ljud. Är väl dessutom klassade som dom med bäst kvalitet? :-)
Jo visst, men hade jag skrivit störst så hade nog någon opponerat sig och sagt att Starlight har minsan fler högtalare än vad UA har!