Hultsfred
- David Wennberg
- PAR-64

- Tobias Walka
- PAR-36

- Kontakt:
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Kontakt:
-
Henrik Hansson
- PAR-36

- Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
- Kontakt:
- Tobias Walka
- PAR-36

- Kontakt:
-
Henrik Hansson
- PAR-36

- Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
- Kontakt:
- Tobias Walka
- PAR-36

- Kontakt:
- David Wennberg
- PAR-64

-
Henrik Hansson
- PAR-36

- Kontakt:
-
Erik Lindvall
- PAR-36

- Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire. - Ort: Stockholm
- Kontakt:
-
Gäst
Vi (2 * områdesansvariga) nere på Atlantis planerar sedan länge att grilla och dricka (>)en öl efter jobbet på tisdagskvällen. Då inte bara ljud&ljus-muppar utan även våra vanliga funktionärer... Självklart blir det äggstra trevligt om det är massa tekniker på plats då oxå.
Grill modell större samt kol bör jag kunna ordna. Kött skickar vi nån upp till Ica för att köpa...
//B1n4ry
Grill modell större samt kol bör jag kunna ordna. Kött skickar vi nån upp till Ica för att köpa...
//B1n4ry
-
Henrik Hansson
- PAR-36

- Kontakt:
Köp gärna någon form av mat till oss vegetarianer med. Jag har en tendens till att bli grinig (läs hulken) om jag tvingas äta kött.B1n4ry skrev:Vi (2 * områdesansvariga) nere på Atlantis planerar sedan länge att grilla och dricka (>)en öl efter jobbet på tisdagskvällen. Då inte bara ljud&ljus-muppar utan även våra vanliga funktionärer... Självklart blir det äggstra trevligt om det är massa tekniker på plats då oxå.
//B1n4ry
/H
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Kontakt:
- David Wennberg
- PAR-64

-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Kontakt:
Nej, bara den. Jag är av med laddaren till min kamera, så jag tar mycket sporadiskt bilder medan jag letardawen skrev:Blundkalas...
Måns, har du fler bilder? Vi gör en hel tråd med bilder tycker jag!
Bildtråd var tokbra, mer sånt!
--
Måns Nilsson, avdankad skåning, ute ur branschen, lever på
sarkasmer och DVBF.
sarkasmer och DVBF.
- Måns Nilsson
- PAR-56

- Kontakt:
Ett par länkar:
Theatre-sound, mailinglistan för de riktigt kvalificerade
http://www.brooklyn.com/theatre-sound/index.html
Utilikilts, obligatoriskt plagg nästa Hultsfred, om man vill jobba på Atlantis! Min som ni såg är en Workman, men jag har en Original också, samt funderar på en Mocker.
http://www.utilikilts.com/
http://www.utilikilts.com/mockumer/theywork01.mov
Med "modesty snaps" funkar de även för höghöjdsriggning. Jag kom på, så där halvvägs upp på SL sidefills, att jag inte hade knäppt medan jag höll på att riva Riksradions kamera, så dikes-security kanske fick se lite mycket.. Dock, om man ska ha sele så rekommenderar jag nåt annat än kilt, typ shorts. På tal om det; hur gör folk med Maglite och Leatherman? Jag vill iallafall inte vara utan dem när jag klättrar, men de sitter inte bra under selen, direkt..
Theatre-sound, mailinglistan för de riktigt kvalificerade
http://www.brooklyn.com/theatre-sound/index.html
Utilikilts, obligatoriskt plagg nästa Hultsfred, om man vill jobba på Atlantis! Min som ni såg är en Workman, men jag har en Original också, samt funderar på en Mocker.
http://www.utilikilts.com/
http://www.utilikilts.com/mockumer/theywork01.mov
Med "modesty snaps" funkar de även för höghöjdsriggning. Jag kom på, så där halvvägs upp på SL sidefills, att jag inte hade knäppt medan jag höll på att riva Riksradions kamera, så dikes-security kanske fick se lite mycket.. Dock, om man ska ha sele så rekommenderar jag nåt annat än kilt, typ shorts. På tal om det; hur gör folk med Maglite och Leatherman? Jag vill iallafall inte vara utan dem när jag klättrar, men de sitter inte bra under selen, direkt..
--
sarkasmer och DVBF.
sarkasmer och DVBF.
-
Johnny Andersson
- PAR-46

- Presentation: Fd. discjockey och även en liten sväng inom ljud/ljus-svängen.
Fortfarande intresserad och försöker hänga med vad som händer men jobbar just nu som drifttekniker på ett kraftvärmeverk.
Skulle gärna hålla på med ljud och ljus men känner att marknaden är mättad... - Ort: Linköping
- Kontakt:
Trevlig festival var det iallafall
... Var där en dag och det räckte... Satt o festa ute på campingen innan Kristet på Atlantis och sedan lite emellan en del band 
The Kristet Utseende var ju helt klart det bästa bandet den dagen, iallafall för mig. Men band som låg i ungefär samma klass var ju faktiskt the Hives och Hellström. Värdelöst var ju trotsallt SOAD och Hultsfreds 20års jubileum med Allram var ju inte heller jättelyckat.
Sator missa jag men jag hörde "I wanna go home" och det räckte för mig
. Ljussättningen var härliga, iallafall inne på Atlantis under DJ-akterna, dvs. av det jag såg utav Prydz och den DJ'n som spela efteråt, annars så var det helt klart godkändt som scenljus. Var trevligt att dom hade syncrolites vid Hawaii.
Ljudet var helt okej med, lite tokigt lät det ibland på Hawaii tyckte jag, men på dom mindre scenerna lät det mycket bättre.
The Kristet Utseende var ju helt klart det bästa bandet den dagen, iallafall för mig. Men band som låg i ungefär samma klass var ju faktiskt the Hives och Hellström. Värdelöst var ju trotsallt SOAD och Hultsfreds 20års jubileum med Allram var ju inte heller jättelyckat.
Sator missa jag men jag hörde "I wanna go home" och det räckte för mig
Ljudet var helt okej med, lite tokigt lät det ibland på Hawaii tyckte jag, men på dom mindre scenerna lät det mycket bättre.
- David Wennberg
- PAR-64