Senaste nytt från aftonbladet...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 91,00.html
Man blir ju lite nyfiken
Schlagerstjärnan slog ner tekniker
- Carl Breander
- PAR-46

- Inlägg: 355
- Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
- Ort: Sweden
- Kontakt:
Schlagerstjärnan slog ner tekniker
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja
- David Wennberg
- PAR-64

- Inlägg: 2770
- Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
- Ort: Linköping
Schlagerskvaller? Suck...
Jag blir inte ett dugg nyfiken faktiskt. Bara för att någon som sjunger har blivit alldeles för packad och pissat i en soffa, och senare haft ett gräl med en ljudtekniker, blir det intressant?
Ta och läs artikeln som finns någonstans om Mötley's sångare. Där har du en bättre historia.
Jag blir inte ett dugg nyfiken faktiskt. Bara för att någon som sjunger har blivit alldeles för packad och pissat i en soffa, och senare haft ett gräl med en ljudtekniker, blir det intressant?
Ta och läs artikeln som finns någonstans om Mötley's sångare. Där har du en bättre historia.
KISS. Keep It Simple Stupid.
-
Fredrik Sundström
- PAR-36

- Inlägg: 244
- Blev medlem: tor 15 jan 2004, 01:00
- Ort: Sundsvall
- Kontakt:
- Ian Delahorne
- PAR-64

- Inlägg: 1461
- Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
- Ort: vettet
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster

