Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tack för tipset, intressant. När jag tänker på det så ser jag deras bilar här och där.
Jag antar att de har förståelse för våra saker ?
Efter att ha försökt förklara vad "tross" är för Schenker i 45 minuter så höll jag på ge upp och övervägde att köra ner och hämta det själv ..
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Problemet är väl att Schenker/DHL mfl lastar om ett par gånger på vägen och de brukar tycka om pall. Samtidigt har de ju också bilar för partigods så det borde inte vara omöjligt. Eller så får du hitta något annat åkeri som redan har trafik på sträckan, då kan det kanske bli lite billigare.