Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Någon på forumet som provat på, köpt, lyssnat på högtalarna i rubriken? Gärna förstahandskommentarer, då andra och tredje hands kommentarer oftast är totalt värdelösa beroende på vem som uttalat dom.
Den bästa " budget " allt i ett system jag ramlat på genom åren. Hade ett antal HK1000 tidigare.
Att jämföra med QSC, Delite osv skall man inte göra. 11.995:- till kund talar tydligt om var man
skall lägga systemet.
Det som jag först reagerade på var att baslådan är djupare med ett kraftfullare element än andra
aktörer samt att processorn inte slår in lika fegt som andra. Du kan m.a.o kötta på mer.
Dessutom har jag inte varit med om att dom har värme limiterat, villket jag varit med om med
andra liknande system...
Dessa är det 3 sep gainar på för bas o topparna, vet inte hur det är på andra. Mina HK hade det inte.
Topparna har mycket mid o högmid så dom funkar bra till sång/trub/singback osv.
Med 2 system tar man undan många mindre enklare snabbt på plats jobb..
Titta in på Timrå åfizet o känn på ett set G-15. " try it you like it "
Den bästa " budget " allt i ett system jag ramlat på genom åren. Hade ett antal HK1000 tidigare.
Att jämföra med QSC, Delite osv skall man inte göra. 11.995:- till kund talar tydligt om var man
skall lägga systemet.
Det som jag först reagerade på var att baslådan är djupare med ett kraftfullare element än andra
aktörer samt att processorn inte slår in lika fegt som andra. Du kan m.a.o kötta på mer.
Dessutom har jag inte varit med om att dom har värme limiterat, villket jag varit med om med
andra liknande system...
Dessa är det 3 sep gainar på för bas o topparna, vet inte hur det är på andra. Mina HK hade det inte.
Topparna har mycket mid o högmid så dom funkar bra till sång/trub/singback osv.
Med 2 system tar man undan många mindre enklare snabbt på plats jobb..
Titta in på Timrå åfizet o känn på ett set G-15. " try it you like it "
lev å må
häls riffo
Nyfiken, Vad händer i slutsteget om man hyr ut och dom kör Peak? Slår det av och skyddar sig själv (Alá Ev ELX) eller spelar det på tills prylarna går sönder?
NU, ett år och 4 system senare. Jag är nöjd, kunderna är nöjda. Det som gått sönder är en stativkopp! Det går inte att spela sönder systemet utan att lämna rummet...
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?