"Reservdelar" till Turbosound

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Anton Jonsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 373
Blev medlem: tor 20 sep 2007, 16:31
Ort: Mariestad

"Reservdelar" till Turbosound

Inlägg av Anton Jonsson »

hej!
har nyligen köpt 4st Turbosound TMS 1 och 4st Turbosound TSE 111.
Är det någon som vet om det går att få tag på "reservdelar"(omkoningsatser osv.) till dom nytt ?
I sånna fall var ?
Sitter enbart Fane element i lådorna.

Johannes Tegern
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 476
Blev medlem: fre 18 nov 2005, 15:08
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Johannes Tegern »

Kolla med Håkan på New Musik.

Johan Fälth
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 751
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
Ort: Jönköping
Kontakt:

Inlägg av Johan Fälth »

Har märkt att man måste ligga på Håkan för att få fram konsatser. Har väntat på en kon i 6mån nu.
"Det är aldrig för sent att ge upp"

Användarvisningsbild
Daniel Hedman
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 180
Blev medlem: mån 15 jan 2007, 15:04
Presentation: Jag har pysslat med ljud sen 1990 och har sedan 2003 eget företag inom ljud o ljus.
Ort: BÅLSTA
Kontakt:

Inlägg av Daniel Hedman »


Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster