Soundcraft GB8 Mixerbord 40+4 kanaler

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Samuel Anefur
Rookie
Rookie
Presentation: Ljudtekniker i kyrkor samt mindre konserter sedan 2006. Numera boendes i Jönköpingstrakterna och har ljudteknik som ett stort intresse

Soundcraft GB8 Mixerbord 40+4 kanaler

Inlägg av Samuel Anefur »

Hej!

Säljer nu ett stort mixerbord, soundcraft gb8 40+4 kanaler som är i mycket gott skick! Har stått på samma plats i en kyrka sen det köptes för ca 5 år sedan. Sparsamt använt, fungerar felfritt! Säljes då ett byte till digitalt bord är aktuellt. Det finns även kompressorer, eq, effekt m.m att köpa om det skulle vara intressant. Men Här kommer lite mer information om mixerbordet:

Ramstorlek 44
Stereokanalerna: 4
Digitala I / O: Nej
FX-processorer: 0
Fast Send (Grupp) Bussar: 8
EQ Band: 4
Rörlig skicka (Aux) Bussar: 8
Returer: 5
Direkta utgångar: Ja
Matrix Bussar: 4
Main Bus ut: LRC

Pris: 27000 SEK inkl moms, bvsa

Vid intresse så nås jag snabbast via min mejl, samuel.anefur@hotmail.com

Samuel Anefur
Rookie
Rookie
Presentation: Ljudtekniker i kyrkor samt mindre konserter sedan 2006. Numera boendes i Jönköpingstrakterna och har ljudteknik som ett stort intresse

Re: Soundcraft GB8 Mixerbord 40+4 kanaler

Inlägg av Samuel Anefur »

Hej!

Här kommer lite mer diverse prylar som säljs utöver ljudbordet (soundcraft GB8). Är ni intresserade så ge förslag på priser. Jag lägger upp bilder vid intresse. Case i olika storlekarfinns också om det skulle vara intressant.

Behringer MDX 2000 Compressor
Sabine GRQ 3102 Graphic EQ
Alesis Midiverb 4 Reverb FX
Yamaha Surround system, RX-V350 5.1 reciever + Yamaha SW-P130 Active Sub + 5 högtalare
Behringer MDX 1600 Compressor
Behringer MDX 2600 Compressor
ALTO L-16 16ch Sound Desk
Behringer äldre mixerbord, 24 kanaler

//SA

Skriv svar