Hej!
Liten fundering såhär en lördagkväll. Om man ska ställa ner gainen på aktiva plastbaljor från RCF. Två subbar med inbyggd delning för topparna, och två toppar. Räcker det att ställa ner gainen på subbarna då, och så sänks gainen till topparna samtidigt, eller måste jag sänka både på sub och topp?
Justera gain på aktiva plastbaljor
- Anton Gildebrand
- PAR-64

- Inlägg: 1023
- Blev medlem: sön 19 nov 2006, 12:24
- Presentation: Gillar allt som lyser och rör sig. Jobbar med Hog, Chamsys, GMa
- Ort: Uppsala
Justera gain på aktiva plastbaljor
Flest inlägg när den dör vinner!
- Lars Magnus Johansson
- PAR-30

- Inlägg: 110
- Blev medlem: tor 06 dec 2007, 23:14
- Presentation: Hustekniker och samlare av maskiner med vita och svarta tangenter
- Ort: Piteå
- Kontakt:
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Inlägg: 1784
- Blev medlem: tor 09 mar 2006, 15:32
- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Justera gain på aktiva plastbaljor
Men får skruva ner på bägge för att kontakterna ligger parallell kopplade och därför berörs inte utgången för gan ratten går bara till steget.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 11 och 0 gäster

