Jag har ett slutsteg ligger och skräpar i jumorna det liknar dethär:
http://www.tradera.com/PA_slutsteg-auktion-77794119
Men mit har bara 2 kanaler (de stora kanalerna)
Är det nån som har spesar på det ?
Historier m.m.
slutsteg
- Niklas Elste
- PAR-64

- Inlägg: 2169
- Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 14 och 0 gäster


