Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Sitter här och är riktigt självgod äver att man ska till Parken Arena, köpenhamn, på lördag och gå på Sensation White!
Tänkte kolla om det är några fler filurer där ute som skall besöka detta otroligt coola "vuxen disco" och njuta av musik när den är som bäst?
För er som inte vet vad Sensation är så förklarar hemsidan det ganska bra: Sensation is a spectacular theatrical dance event!
Dom slog för övrigt personligt rekord i år, Scenen på Sensation White Amsterdam var lika lång som en fotbollsplan, 160m!!
Blir kanske inte fullt lika stort på Parken, men ändå!
Senast redigerad av 1 Christopher Berg, redigerad totalt 0 gånger.
Christopher Rosenstam skrev:
Dom slog för övrigt personligt rekord i år, Scenen på Sensation White Amsterdam var lika lång som en fotbollsplan, 160m!!
Blir kanske inte fullt lika stort på Parken, men ändå!
Standard måtten på en normal fotbollsplan är ju 45-90m bred och 90-120m lång.
och
Standard måtten för en amerikansk footballsfield är ju 109,8 meter lång (120 yard) och 48,8 meter (160 fot) bred.
Jag kan inte komma på vilken fotbollsplan som skulle vara 160m lång..
Nederländernas mest populära sport är iof (i våra ögon) normal fotboll..
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Gaaahhh!!! DÄR vill jag vara!!!!! Snälla... Fota en massa så vi andra som inte kan ta oss dit får njuta lite av spektaklet! Såg ju helt underbart ut!!!
Parken är en fotbolls arena som fick tak i samband med att bröderna olsson vann eurovision song contest för ett par år sedan. Danmark stod utan en arena som kunde ta så mycket folk så dom bestämde sig för att bygga ett tak som går att öppna och stänga beroende på arrangemang och årstid.. men på lördag är det högst troligt att taket är stängt
David Dobak skrev:Jag tog endast bilder med min mobil och dom är så där.. men här är länk från Sensation hemsida med bilder från Köpenhamn i fredags.. http://www.sensation.com/photoplayer/?country=dk