Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skulle behöva komma över device till Compulite Spark Standard för Robe spot 250 XT...Någon som sitter på de eller vet vart jag kan hitta de. Hittade inget på Compulites hemsida...i deras device pack 5 så fanns de inget robe med
Okej, får sitta med farbror manual under tiden då i värsta fall =).....Alternativt försöka leta reda på disketten, för då ligger allt sådant färdigt va?
OM du kolla i casen under bordet så borde det finnas minst en diskett från julturnén och därpå borde det ligga. Men om det är fredriks bord så bode det ju ligga inlagt redan (om ingen har varit så dum att dom har gjort en kallstart av bordet)
Johan: Pelle har inget med de här jobbet att göra alls?
"Nils": Jo det ska väl vara så, jag får knåpa ihop en device själv annars, det löser sig alltid!
Christoffer Carpvik skrev:Johan: Pelle har inget med de här jobbet att göra alls?
"Nils": Jo det ska väl vara så, jag får knåpa ihop en device själv annars, det löser sig alltid!