Sgm idea wash 700 - moving heads

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Rickard Svensson
Rookie
Rookie
Presentation: DJ och producent bor i sthlm och jobbar med musik dagligen.

Sgm idea wash 700 - moving heads

Inlägg av Rickard Svensson »

2 helt sprillans nya moving heads. Aldrig använda, inte ens urplockade ur original kartongen.

Vann dessa på en auktion tillsammans med massa annat och ja dessa har aldrig kommit till användning för oss.

Nypris är : 7 000kr /styck
Mitt pris: 4500kr / styck.

Köp båda på en gång och du får dom för 8500:-

Kan skickas till hela Sverige för endast 300kr till så löser jag frakten.

* Trådlös DMX och massa andra sköna features..

Så här skriver Gears Europe.
With its 700W lamp, Idea Wash 700 has a powerful luminous beam that evenly lights backdrops or objects to be illuminated at any distance.

Thanks to its advanced design, Idea Wash 700 offers as standard some electronic functions typical of fixtures of a higher class: with its linear zoom, it is possible to open the beam from 13° to 50° without any change in luminous performance; the electronic ballast ensures a flicker-free light beam and, with the CMY colour mixing system, creative staff members have endless colour combinations at their disposal.

The wireless DMX system and the back-up battery, which powers the setting display even when the unit is switched off, make it an avant-garde instrument that is always easy to install and ready for use.

Kontakta mig här:
rickardfourt@gmail.com
Tel: 0723-277070
Bilagor
0052552204.jpg
0092888971.jpg