Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tittar man noga på bilden så ser man faktiskt att kannorna är säkrade med en vajer till trossen lasern oxå, vifthövvet ser man inte om det är det men jag skulle då tro det.
Även Ångpanneföreningen cert:ar lingångar mm. Det gäller att man är Swedac-ackrediterad har jag för mig (de som tog över efter Statens Provningsverk på det mesta)
Hur skulle man ha kunnat göra en riggning på det där stället på ett säkrare sätt? Om man inte ska använda trädet, hur ska man då få lampor till stället? Kom ägget eller hönan först? *solglasögon*
Tycker att bilden visar att allt går att lösa..Bra lösning VLSC, (kunde inte gjort det bättre själv).. (men rickrack 22338 är nog satt lite sne å par kannora e ju klass 1 kannor ej träd klassade) !!! men det e tur vi har ett gäng riktiga rigger´s med oss på forumet som vet hur man ska rigga i träd med sådana jätte jätte vikter...... LOL