L'ACOUSTIC ARCS
-
Andreas Staglianó
- PAR-30

- Inlägg: 105
- Blev medlem: sön 08 okt 2006, 10:07
- Ort: Eskilstuna
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
-
Andreas Staglianó
- PAR-30

- Inlägg: 105
- Blev medlem: sön 08 okt 2006, 10:07
- Ort: Eskilstuna
-
Per Johanson
- PAR-64

- Inlägg: 1504
- Blev medlem: sön 04 dec 2005, 17:11
- Ort: Lidköping
Ja men är det inte ett "litet PA" då? En 15" och en 2" x 4 kan väl ändå inte anses som ett stort PA i alla fall. Sen att det nästan väger som ett stort och kräver rigging som ett halvstort är en annan sak tycker jag.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster

