Framtiden
- Anders Alavik
- PAR-36

- Kontakt:
jo givet skall det finnas folk som har billigare saker och på så vis kan göra billigare gigg... men det viktiga är att vi står på oss och inte ger med på hur mycket som hellst...
Ingen skall jobba gratis för det är kul och det är ju det som är problemet att folk gör..
Ingen skall jobba gratis för det är kul och det är ju det som är problemet att folk gör..
// Alavik
---------------------------------------
www.bogal.se
www.bogal.se
- David Wennberg
- PAR-64

-
Mattias Lifberg
- PAR-20

- Kontakt:
-
Anders Brandén
- PAR-46

- Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
- Kontakt:
det gjorde det, alltså inte en gissning.
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com
andersbranden.wordpress.com
-
Johannes Tegern
- PAR-46

- Kontakt:
Jag vet inte riktigt hur det har gått till, men jag misstänker att det finns ett par entustiastiskt glada själar som har jobbat häcken av sig för att Spectra skulle bli lönsamt företag. Jag antar att de inte är så lyckliga när deras livsverk såldes för 3 miljoner...
Likadant med Primtetc, delägarna löstes ju nyligen ut av Roger Holtback och Stena Acactum. Jag vet ingenting om köpesumma eller dyllikt, men jag skulle inte vilja att företaget jag varit med och byggt upp, fått gråa hår och dickbrock av såldes till ett invesementbolag som mest bryr sig om bra siffror... Så ser jag på framtiden... =)
Likadant med Primtetc, delägarna löstes ju nyligen ut av Roger Holtback och Stena Acactum. Jag vet ingenting om köpesumma eller dyllikt, men jag skulle inte vilja att företaget jag varit med och byggt upp, fått gråa hår och dickbrock av såldes till ett invesementbolag som mest bryr sig om bra siffror... Så ser jag på framtiden... =)
Senast redigerad av 1 Johannes Tegern, redigerad totalt 0 gånger.
-
Mattias Lifberg
- PAR-20

- Kontakt:
Ja man vet ju inte så mycket om de siffrorna, men det verkar ju onekligen sorgligt.
Äh faan, varför tycker man inte att rörmokeri är roligt istället för?
Äh faan, varför tycker man inte att rörmokeri är roligt istället för?
Mvh /
Mattias Lifberg
Scen- & Nöjesproduktion AB
http://www.scen-nojesproduktion.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Mattias Lifberg
Scen- & Nöjesproduktion AB
http://www.scen-nojesproduktion.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Kontakt:
Jag har träffat rickad som jobbade innan på spectras stockholmskontor men flyttade till malmö kontoret. Enligt honom så va det Malmö som gick bäst (med vinst)
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt: