Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Gustaf(KMD) skrev:
Asså, jag hoppas du syftar på musiken. För själv tycker jag att våran monter med tross var riktigt snygg!
Jag tittade inte så noga på trossbygget, jag försökte fly de som försökte sjunga...
Kan ge mig fan på att dom åker dubbfritt oxå..
Vet man vad man gör är det inte ett problem. En hel del delstater i norra USA (Minnesota bl a) som får elakare vintrar har dubbförbud.
Inte för att stockholmare vet vad de håller på med när det gäller snö...
BTW. burgerking på centralen lär ju vara det segaste i landet.
Japp. Tillsammans med att de aldrig får ens beställning korrekt på första försöket. Pizza Hutt eller asiathaket bredvid är mycket bättre alternativ.
majonäs på hamburgaren? ne fyfan jag gillar varken burgerking eller max. Burgerking är iaf värst hamburgarna smakar som tändvätska och stripsen är helt fantastiskt äckliga.. Mc Donalds i mitt hjärta! Hamburgarna ska vara mjuka och fisjumna. Stripsen ska vara mjuka och sega! då är livet som bäst!
Glömde ju bort att sibylla givetvis är i en klass för sig. Men det är ju som att gämför behringer(MAX) Omnitronic(burgerking) Numark(Mc Donalds) och sen Sibylla blir ju givetvis DENON
Gustaf(KMD) skrev:Glömde ju bort att sibylla givetvis är i en klass för sig. Men det är ju som att gämför behringer(MAX) Omnitronic(burgerking) Numark(Mc Donalds) och sen Sibylla blir ju givetvis DENON
För att fortsätta med gämförelserna!
Fast jag tycker Mc donalds e lite mer Piooneer alltså.
Gustaf(KMD) skrev:Glömde ju bort att sibylla givetvis är i en klass för sig. Men det är ju som att gämför behringer(MAX) Omnitronic(burgerking) Numark(Mc Donalds) och sen Sibylla blir ju givetvis DENON
För att fortsätta med gämförelserna!
Fast jag tycker Mc donalds e lite mer Piooneer alltså.
Same shitt different tillagningsvis.. eller nått Numark, Pioneer jag har inte mycket till övers för nått av det... När kommer denon egentligen med en ny 19" mixer??
Vad fan! Burger King regerar ju. Där smakar ju hamburgarna hamburgare och inte caseinredningsmatrial (skumgummi) som på McD. Dessutom är lökringarna guds gåva till mänskligheten! Kan hålla med om att deras strips suger dock.
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
cyberpunk skrev:Vad fan! Burger King regerar ju. Där smakar ju hamburgarna hamburgare och inte caseinredningsmatrial (skumgummi) som på McD. Dessutom är lökringarna guds gåva till mänskligheten! Kan hålla med om att deras strips suger dock.
Håller helt me dig.. Burger King blir man mycket mera mättare på och hamburgarna är mycket goda. Desutom får man ju 10 Kr rabbat med CSN kortet . Da blir ju valet självklart.