Gul trailer på vift i Gävle...
-
Jerker Björn
- PAR-30

- David Wennberg
- PAR-64

-
Jessica Jonsson
- Rookie

- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt:
-
Rebecca Neumann
- PAR-20

- Johan Rex
- PAR-30

- Presentation: 10 år sedan jag lämnade Ljud och Ljusbranchen . tyvärr
- Kontakt:
Rebecca Neumann skrev:ja, haha gör det!Fredrik Nilsson skrev:Oj har vi fått 2 st tjejer på forumet som dessutom e aktiva med att skriva inlägg, då kanske det är dags att vi kammar oss killar!!!
Ja jag ska iväg till frisören om en liten stund, det var väldigt passande....
(\_/)
(O.o)
(-----)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
(O.o)
(-----)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt:
Du har ju inget hår, du får ju raka dig istället....om det verkligen e du på din pres. bild!Johan Rex skrev:Rebecca Neumann skrev:ja, haha gör det! :PFredrik Nilsson skrev:Oj har vi fått 2 st tjejer på forumet som dessutom e aktiva med att skriva inlägg, då kanske det är dags att vi kammar oss killar!!! :-)
Ja jag ska iväg till frisören om en liten stund, det var väldigt passande.... :P
Work sucks, send me on tour!
-
Johnny Andersson
- PAR-46

- Presentation: Fd. discjockey och även en liten sväng inom ljud/ljus-svängen.
Fortfarande intresserad och försöker hänga med vad som händer men jobbar just nu som drifttekniker på ett kraftvärmeverk.
Skulle gärna hålla på med ljud och ljus men känner att marknaden är mättad... - Ort: Linköping
- Kontakt:
Nu var jag på Abba i lördags med mina föräldrar (Cloetta Center, Linköping).
Jag tyckte att ljudet var helt okej, inte alls speciellt högt för en sådan konsert.
Måste faktiskt säga till de inblandade teknikerna att det var längesedan jag var med om så bra ljud på någon konsert.
Mina föräldrar (Som inte är några konserträvar, iaf. inte på de senaste 25åren) hade med sig öronproppar ifall att, men dom tyckte att ljudet var alldeles okej i ljudnivå så dessa behövdes inte användas överhuvudtaget.
Jag ser iallafall att en annan kanske är lite "blind" för ljudvolymer, men när folk som går på konsert en gång var tionde år tycker att volymen är alldeles perfekt så bör det ju ha varit ganska okej.
Jag tyckte att ljudet var helt okej, inte alls speciellt högt för en sådan konsert.
Måste faktiskt säga till de inblandade teknikerna att det var längesedan jag var med om så bra ljud på någon konsert.
Mina föräldrar (Som inte är några konserträvar, iaf. inte på de senaste 25åren) hade med sig öronproppar ifall att, men dom tyckte att ljudet var alldeles okej i ljudnivå så dessa behövdes inte användas överhuvudtaget.
Jag ser iallafall att en annan kanske är lite "blind" för ljudvolymer, men när folk som går på konsert en gång var tionde år tycker att volymen är alldeles perfekt så bör det ju ha varit ganska okej.
Johnny Andersson
- Mattias Franzon
- PAR-30

- Presentation: Jobbar med ljusdesign, som dimmerman/lampie och rigger för Lightmate Linköping.
Säljer fallskydd, yrkeskläder och skyddsskor för www.workersupply.se. - Ort: Linköping
- Kontakt:
I dimmerland var det en tyst och trevlig arbetsmiljö tack vara Frans trick med cardioidbasar. Renesans för gamla bruna 18-vad de nu heter-basar.
Kände men på lådorna eller stod framför dem så förstod man att de faktiskt ostade på.
Kände men på lådorna eller stod framför dem så förstod man att de faktiskt ostade på.
/ Mattias -MattEMaT- Franzon
http://www.lightmate.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.workersupply.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lightmate.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.workersupply.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Mathias Norén
- PAR-30

- Presentation: Halloj,
Har jobbat lite här o var.
Provningsingenjör SEMKO
Servicechef Spectra
Ljustekniker Dramaten
Elverkstaden Dramaten
Interlite/Wireless Solution
Semilab AB - Ort: STOCKHOLM
- Kontakt:
- Jonas Larsson
- ljudoljus.net admin

- Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Jonas Larsson skrev:Det är svårt att dela denna tråd på ett vettigt sätt, eftersom den igentligen ifrån första början handlar om varför det måste spelas så högt på vissa arrangemang (även om nu "högt" är relativt), man kan väl säga att tråden har fått en lite olycklig rubrik.
//Jonas - ljudoljus.net crew