Tyvärr är Furuviksscenen såpass liten att det inte går att hänga mycket ljus, men det som hängde var snyggt! De bägge bytena blev lite lidande av detta också, eftersom det var bara några decimeter på varje sida om deras podiekonstruktion med led:ar framför - som var skitsnygg!
Lena PH, märks att hon har sysslat med det här ett tag... Här syns led:arna i framkant på podierna också, MiPix Roadmodules, samma led:ar som vi hade på Hultan i år men uppbyggt på ett helt annat sätt - mycket snyggt!
Hasse Larsson och Henrik Martinsson som delade på FOHbördan. I vanliga fall åker produktionen ett femtontal Geo-T per sida, men eftersom vårt PA redan hängde använde de sig av det istället. Jag var där som babysitter för PA:t. D5 på både FOH och monitor, alla använde sig av in-ear.
Hasse och Henrik är inte bara väldigt duktiga tekniker, de gillar att busa också. Gissa om de använde egen eq i bordet eller om de använde vår DN-360!
Magnus Uggla, även han har hållt på ett tag. Det finns nog bara ett fåtal piggare 50+, och det är väl typ Iggy Pop och någon till
Hade jag inte sumpat min kamera i backen hade ni fått lite bättre bilder, den fungerade sisådär under kvällen.