Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hej!
Jag har WYSIWYG R10 på min laptop och senaste versionen av MagicQ på min stationära. Jag har installerat Wysiwyg Pre r13 Drivers från Chamsys hemsida, men när jag startar upp WYSIWYG så får jag följande meddelande:
Jag löste det!
Nu känner jag mig dum, som inte såg det direkt. I felmeddelanden så stod det ju att den inte lyckades ladda in LxMagicQ.dll, lösningen var så enkel som att den hittade helt enkelt inte filen. Den låg installerad i C:\Program\Wysiwyg Drivers fast Wysiwyg letade efter den i C:\Program Files\Wysiwyg drivers.
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Anton Gildebrand skrev:Vem har sagt att den är crackad
Konstigt att alla hemmapulare använder R10. Vad kan det bero på? Kanske har den sjunkit så pass i pris att det lönar sig att köpa en licens när man bara har studiebidrag, eller är det kanske så att det är den enda version (mig veterligen) som någon har orkat ta om hand på ett lite intimare plan.
Ironi fungerar inte så bra på internet, bara så du vet.