Sida 1 av 1

LJ--KRACH :-(

Postat: ons 23 jun 2010, 16:37
av Nicke Löfgren
Datorn krachade med lightjockey!

Å det värsta är att backupen fungerar EJ!
I en backup finns touchen och i en annan finns det bara grundprogramering som cue seq osv.
Men tillsamman fungerar dom unte...Skitjobbigt!

Har nu suttit sen 8 i morse och programerat om allt :D

Men jag har gått på en nit...Jag har en dimmer som sköter olika spottar i restaurangen.
Nu när jag programerar så får jag inte det att funka( har lagt dom på vanlig transparantcue och vidare på touchen, när jag trycker på
en "knapp" så slockar resten

Hur ska jag lägga dimmer kanalerna? På BG Cue? Valing Cue?

Tacksam för lite hjälp

Re: LJ--KRACH :-(

Postat: ons 23 jun 2010, 18:32
av Nicke Löfgren
Löste det :D

dessa olika dimmer kanaler ligger på olika slot i BG cue

Re: LJ--KRACH :-(

Postat: tor 24 jun 2010, 09:41
av Tobias Norrfors
Vad har du för rekommendationer för backup nu efter detta debacle?

Re: LJ--KRACH :-(

Postat: tor 24 jun 2010, 21:13
av Nicke Löfgren
Jag har gjort flera backups nu
Har även en på min bärbara, inst även LJ på den för att se den funka