Avolites Azure
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Timo Kauristo
- PAR-30

- Kontakt:
Här är kopian...
http://lightsky-china.com/www.lightsky. ... co2048.htm
http://photo.163.com/photos/lightsky08. ... 3405246971
Gillar sloganen: ¨the quality comes from nicety¨ med tanke på att en av deras killar skrev ¨you should shut up ! ¨ på lightnetwork när någon ifrågasatte kopiorna...haha
http://lightsky-china.com/www.lightsky. ... co2048.htm
http://photo.163.com/photos/lightsky08. ... 3405246971
Gillar sloganen: ¨the quality comes from nicety¨ med tanke på att en av deras killar skrev ¨you should shut up ! ¨ på lightnetwork när någon ifrågasatte kopiorna...haha
Senast redigerad av 1 Timo Kauristo, redigerad totalt 0 gånger.
- Erik Arvidsson
- PAR-20

- Presentation: ... Presentation uppdateras när något väsentligt finns att säga
- Kontakt:
- Mats Leijonhufvud
- PAR-46

- Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.
Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.
Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite. - Ort: Göteborg
- Kontakt:
Ja, det var en rolig tråd. Vad arg han den andre blev, med all rätt, tycker jag.Gillar sloganen: ¨the quality comes from nicety¨ med tanke på att en av deras killar skrev ¨you should shut up ! ¨ på lightnetwork när någon ifrågasatte kopiorna...haha
"Those are my principles. If you don't like them I have others"
- David Wennberg
- PAR-64

- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt:
- Toiva Savolainen
- PAR-46

- Presentation: Scendesigner på heltid, mestadels för Broadcast. Jobbar dagligen i Wyg.
- Kontakt:
Om vi kan få fram vad deras grejer ligger i för prisklass så vore det sketa'bra.
//Toiva - Scendesigner och Wyg-proffs.
http://www.bombee.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bombee.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt:
- Timo Kauristo
- PAR-30

- Kontakt:
- Mats Leijonhufvud
- PAR-46

- Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.
Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.
Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite. - Ort: Göteborg
- Kontakt:
- Erik Arvidsson
- PAR-20

- Presentation: ... Presentation uppdateras när något väsentligt finns att säga
- Kontakt:
-
Mathias Norén
- PAR-30

- Presentation: Halloj,
Har jobbat lite här o var.
Provningsingenjör SEMKO
Servicechef Spectra
Ljustekniker Dramaten
Elverkstaden Dramaten
Interlite/Wireless Solution
Semilab AB - Ort: STOCKHOLM
- Kontakt:
Till Fredrik och alla andra.
Vi säljer riktiga Avolitesbord och är inte speciellt intresserade att förstöra den relation vi byggt upp med Avolites.
Om ni är intresserade av priset på kina borden vänligen maila tillverkaren eller fråga tillverkarna på någon av mässorna i asien. Jag slår vad om att de är villiga att ge er en offert/pris på borden.
Och tyvärr, jag har sett att finns hos flera kinesiska tillverkare. Jag har däremot inte sett borden i drift med egna ögon.
Om ni är intresserade av ett riktigt Avobord är ni välkomna att höra av er. Tyvärr skall priset på Avo Expertborden höjas en del inom en snar framtid så det är bråttom om ni är köpsugna.
Vi är dessutom knappast unika i branchen med att sälja vissa av våra varor i vårt sortiment från kina.
PS.
Om ni skall till Plasa kom och säg hej i Wireless Solutions monter.
Alltid kull att få ett ansikte på folk.
Vi finns i Whitelights monter.
Ds.
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
Wireless Solution Sweden AB
Vi säljer riktiga Avolitesbord och är inte speciellt intresserade att förstöra den relation vi byggt upp med Avolites.
Om ni är intresserade av priset på kina borden vänligen maila tillverkaren eller fråga tillverkarna på någon av mässorna i asien. Jag slår vad om att de är villiga att ge er en offert/pris på borden.
Och tyvärr, jag har sett att finns hos flera kinesiska tillverkare. Jag har däremot inte sett borden i drift med egna ögon.
Om ni är intresserade av ett riktigt Avobord är ni välkomna att höra av er. Tyvärr skall priset på Avo Expertborden höjas en del inom en snar framtid så det är bråttom om ni är köpsugna.
Vi är dessutom knappast unika i branchen med att sälja vissa av våra varor i vårt sortiment från kina.
PS.
Om ni skall till Plasa kom och säg hej i Wireless Solutions monter.
Alltid kull att få ett ansikte på folk.
Vi finns i Whitelights monter.
Ds.
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Kontakt:
-
Mathias Norén
- PAR-30

Provningsingenjör SEMKO
Servicechef Spectra
Ljustekniker Dramaten
Elverkstaden Dramaten
- Kontakt:
Hej,
För att återgå till ämnet Azure så har spectra 2 st Azure till salu...Kolla egen tråd
Som jag sa, vill ni veta vad Pearlkopiorna kostar, googla rätt på leverantör samt maila till dem. Ingen av våra ordinarie leverantörer har dessa bord.
Kanske kan ni hitta tråden på lighnetwork också om ni är nyfikna.
Förövrigt kan jag som rekomendera pilot 3000 om ni behöver ett avancerat litet smidigt bord. Om ni har frågor om det starta en ny tråd.
Sen är det sagt att Avo Tiger skall visas på Plasa, detta har samma innehåll som Pealet fast mindre. Grymt nyfiken.
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
För att återgå till ämnet Azure så har spectra 2 st Azure till salu...Kolla egen tråd
Som jag sa, vill ni veta vad Pearlkopiorna kostar, googla rätt på leverantör samt maila till dem. Ingen av våra ordinarie leverantörer har dessa bord.
Kanske kan ni hitta tråden på lighnetwork också om ni är nyfikna.
Förövrigt kan jag som rekomendera pilot 3000 om ni behöver ett avancerat litet smidigt bord. Om ni har frågor om det starta en ny tråd.
Sen är det sagt att Avo Tiger skall visas på Plasa, detta har samma innehåll som Pealet fast mindre. Grymt nyfiken.
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
-
Micke Andersen
- Rookie

- Kontakt:
- Nicke Löfgren
- PAR-64

Avolites Pearl Tiger
Aug 09, 2007
Avolites Pearl Tiger — set to launch at PLASA 2007 — is a streamlined, 10-roller playback version of Avolite’s Pearl console.
The Pearl Tiger is designed for small theatres, schools, colleges and small to medium scale. The Pearl Tiger is fully show compatible with all Avo Pearls and shows can be loaded and swapped between these consoles. The Pearl Tiger includes: Theatre Playback; timecode; MIDI triggers; the ability to output 2,048 channels to 240 moving lights on 4 isolated DMX outputs; 10 playback submasters, expandable to 15 with external playback wing; full personality library in the console, with free updates on Web site; the ability to save multiple shows to internal flash disk or external memory stick; a color LCD VGA screen; a 67 cm by 48 cm by 14 cm footprint (it goes from 14 to 30 cm with VGA screen
Aug 09, 2007
Avolites Pearl Tiger — set to launch at PLASA 2007 — is a streamlined, 10-roller playback version of Avolite’s Pearl console.
The Pearl Tiger is designed for small theatres, schools, colleges and small to medium scale. The Pearl Tiger is fully show compatible with all Avo Pearls and shows can be loaded and swapped between these consoles. The Pearl Tiger includes: Theatre Playback; timecode; MIDI triggers; the ability to output 2,048 channels to 240 moving lights on 4 isolated DMX outputs; 10 playback submasters, expandable to 15 with external playback wing; full personality library in the console, with free updates on Web site; the ability to save multiple shows to internal flash disk or external memory stick; a color LCD VGA screen; a 67 cm by 48 cm by 14 cm footprint (it goes from 14 to 30 cm with VGA screen
- Nicke Löfgren
- PAR-64

-
Mathias Norén
- PAR-30

Provningsingenjör SEMKO
Servicechef Spectra
Ljustekniker Dramaten
Elverkstaden Dramaten
- Kontakt:
Här är info om bordet.
http://www.ukslc.org/News/Lighting_News/Avolites_Launches_Pearl_Tiger_at_PLASA_07.html
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
http://www.ukslc.org/News/Lighting_News/Avolites_Launches_Pearl_Tiger_at_PLASA_07.html
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
-
Krister Hedgren
- PAR-30

- Presentation: Håller på med ljus- och videoteknik, reser en hel del både i och utanför sverige
-
Mathias Norén
- PAR-30

Provningsingenjör SEMKO
Servicechef Spectra
Ljustekniker Dramaten
Elverkstaden Dramaten
- Kontakt:
Vad vi har hört kommer det tidigast jan-feb 2008.
Pris ca 64,800 ,då ingår en liten skärm också.
Någon som vill förhandsboka?
(Har editerat priset)
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
Pris ca 64,800 ,då ingår en liten skärm också.
Någon som vill förhandsboka?
(Har editerat priset)
MVH
Mathias Norén
Interlite AB
Senast redigerad av 1 Mathias Norén, redigerad totalt 0 gånger.