Ha nyss uppdatera fixture library i mitt martin m1 bord men sakna fortfarande massa armaturer. Ha för mycket kina modeller och annat crap antar jag. Ska sätta mig och göra egna till bordet till alla armaturer men det tar tid så om någon ha massa på tex hq power, aiweidy, och massa annat udda så skicka gärna över;) vore väldigt tacksam
tack på förhand:)
fixture library
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Inlägg: 836
- Blev medlem: tis 15 jan 2008, 05:29
- Ort: Sollefteå
- Kontakt:
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Inlägg: 836
- Blev medlem: tis 15 jan 2008, 05:29
- Ort: Sollefteå
- Kontakt:
Re: fixture library
Kan nämna några modeller jag komma på just nu jag sakna:
hq power aero 250 wash
aiweidy a-888
dortron 1200 af
chauvet q-spot 150 hti
longman loby 250a
plus en jäckla massa annat jag inte har i huvet nu:p
hq power aero 250 wash
aiweidy a-888
dortron 1200 af
chauvet q-spot 150 hti
longman loby 250a
plus en jäckla massa annat jag inte har i huvet nu:p
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: fixture library
Har inte Martin en sida som man kan tanka ner filerna??
Avolites har en , så här ser den ut: http://personalities.avolites.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Det finns möjlighet att inte armaturerna finns oxo, många udda brukar man inte göra filer till
Avolites har en , så här ser den ut: http://personalities.avolites.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Det finns möjlighet att inte armaturerna finns oxo, många udda brukar man inte göra filer till
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: fixture library
Här kan du ställa fråga om dom har
http://www.martin.com/product/fixturerequest.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.martin.com/product/fixturerequest.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Mattias Carlsson skrev:Kan nämna några modeller jag komma på just nu jag sakna:
hq power aero 250 wash
aiweidy a-888
dortron 1200 af
chauvet q-spot 150 hti
longman loby 250a
plus en jäckla massa annat jag inte har i huvet nu:p
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst
