RGBW

Här kan du diskutera analoga, digitala, hårdvarubord, mjukvarubord mm.
Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

RGBW

Inlägg av Emil Brolin »

Jag kör idag Sunlite 1 som ju hanterar rgb väldigt smidigt med en klassisk färgpalett där man grafiskt väljer vilken färg man vill i en färgcirkel. Men nu när det börjar komma rgbw-armaturer funderar jag på hur ni löser att få int det vita.. Ska man bara lägga det på en lös regel, eller hur gör ni? Finns det lösningar för det här i modernare versioner av ljusprogram?

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst