Någon som provat Tiger Touch? Bra eller anus?
Ser ju spännande ut på bild men det säger ju inte så mycket mer än det estetiska ...
Finns det ens i sverige än?
Nån som provat Tiger Touch?
- Adam Ander
- PAR-36

- Presentation: Blinkar med konstiga lampor och låter illa med stora högtalare...
Pluggar ljusdesign på Boomtown.
Gillar promenader på stranden, hemmakvällar och att grilla korv......... - Ort: Avesta
- Kontakt:
Nån som provat Tiger Touch?
Hello, my name is Ninja.
-
Carl Bergander
- PAR-30

Re: Nån som provat Tiger Touch?
Vi har den och den är jättetrevlig!
Väldigt genomtänkt och det händer alltid någonting om man trycker någonstans på skärmen!
Väldigt genomtänkt och det händer alltid någonting om man trycker någonstans på skärmen!
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Kontakt:
Vad ligger den i för prisklass?
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adam Ander
- PAR-36

- Presentation: Blinkar med konstiga lampor och låter illa med stora högtalare...
Pluggar ljusdesign på Boomtown.
Gillar promenader på stranden, hemmakvällar och att grilla korv......... - Ort: Avesta
- Kontakt:
The Tiger Touch list price is the same as the Pearl 2010, this is not to try and dissuade people from buying Experts, but simply because the Expert is a larger and more powerful platform than the 2010, and practically the Tiger Touch is a smaller desk and involves less costly hardware than the Expert.Marcus Sandberg skrev:Vad ligger den i för prisklass?
Enligt Emma Thompson (eller vad hon heter, hon som har avolites training).
Är ju defenitivt ett intressant bord om det är så bra som det verkar:)
Men efter att ha läst runt lite så verkar det fortfarande vara en del buggar i det. Men det är det ju å andra sidan i de flesta bord idag ...
Hello, my name is Ninja.
-
Carl Bergander
- PAR-30

Det listar 90000:- har jag för mig, jag har dock inte märkt några buggar än så länge...