Hey hey...
Funderar på att komplettera High End Systems Parken med ett gäng StudioColor 575...
Så min fråga är kort och gott... Vad är skillnaden på Version M och version S???
Ha re...
//Johan
StudioColor 575 Version fråga...
-
Johan Tillman
- Rookie

- Presentation: Är en 27 år gammal Ljusdesigner / Tekniker, har turnèvana, mångårig erfarenhet av branchen, jobbar hos Fegge & Mattes i Vadstena, Kompetenser: Hog, Martin LJ, AVO.
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: StudioColor 575 Version fråga...
Kan va ballasten
-
Johan Tillman
- Rookie

- Presentation: Är en 27 år gammal Ljusdesigner / Tekniker, har turnèvana, mångårig erfarenhet av branchen, jobbar hos Fegge & Mattes i Vadstena, Kompetenser: Hog, Martin LJ, AVO.
Exakt vad de var....
Fick svar på HighEnd Forumet..=)
http://forums.highend.com/showthread.php?t=11223" onclick="window.open(this.href);return false;
//Johan
Fick svar på HighEnd Forumet..=)
http://forums.highend.com/showthread.php?t=11223" onclick="window.open(this.href);return false;
//Johan
- Mats Leijonhufvud
- PAR-46

- Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990.
Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999.
Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik.
Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.
Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.
Kom gärna förbi och ta en kaffe och prata lite. - Ort: Göteborg
- Kontakt:
Ska du köpa Studiocolors, försök att få tag i Studiocolor 575 med nya (!) basen och bygeln.
De lyser med dagens mått mätt inte så mycket, men de är driftsäkra.
De lyser med dagens mått mätt inte så mycket, men de är driftsäkra.
"Those are my principles. If you don't like them I have others"
-
Johan Tillman
- Rookie

Har span på ett gäng S-Col version M hos UASL.. Fick ett jäkla bra pris med..
//Johan
//Johan