Någon som känner igen dessa lasrar?

Här kan du diskutera moving heads, scanners mm.
Rickard Zetterqvist
Rookie
Rookie

Någon som känner igen dessa lasrar?

Inlägg av Rickard Zetterqvist »

Det är så att jag har fått tag i ett par Laserarmaturer som jag inte vet märket/modellen på, jag har kört dem i stand alone hittils men vill helst styra dem så det blir mer synkat. Jag skulle därför behöva manualen men då jag inte vet modellen blir det svårt. Någon som känner igen?

Bild

Bild

Användarvisningsbild
Magnus Lindgren
PAR-64
PAR-64
Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.

Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland.
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindgren »

Jonas Larsson här på forumet har en sån laser och manual (om han inte hunnit göra sig av med den).
//Magnus - Fegge & Mattes

Mattias Carlsson
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Inlägg av Mattias Carlsson »

dom där känner jagi gen, hehe en av mina gamla, är väl dus om köpt 4 såna av mig, ajja i vilket fall du ha fråga mig förut om dom där med men jag ha ej nån bok kvar till dom, dock är det juh busenkelt via ett dmx bord.

kanal ett och 2 måste vara på max för den ska gå igång. sen drar du på kanel 3 för att väcla gobos om jag ej minns fel.
(kanal ett och 2 tror jag är färger ¨på modeller som har det,men eftersom denna bara är gtrön så gör dom inget annat än att slå på lasern om du har dom på max), sen kanalerna efter komma jag ej ihåg följden på MEN det är iaf stretch typ åt vänster/höger och nästa upp/ner, det vill säga du kan dra och modifiera mönstrena till nya gobos/mönster, sen finns väl hastighet och nån mer kanal med,var så himla längesen jag progga dom där, 909 går dom på stand alone, dock om man kan byggla dom så dom går master/slave bara vet jag inte då jag aldrig provat detta, hoppas du få till det iaf, och lycka till med klubb lyset;)

Mattias Carlsson
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

instruktionsbok laser

Inlägg av Mattias Carlsson »

Titta vad jag lyckades leta fram till dig.:)

är visserligen instruktionsboken för bara 5 mw laser men det är samma modell så garanterat samma bok.

enjoy
Bilagor
omnisistem-pulse-stinger-hps-manual-v2.5.pdf
(322.48 KiB) Nerladdad 267 gånger

Rickard Zetterqvist
Rookie
Rookie

Inlägg av Rickard Zetterqvist »

Tackar tackar!

Skriv svar