Någon påväg hemåt genom europa?
Postat: tis 27 apr 2010, 12:43
Jag sitter hemma hos en kompis i Hannover och mjuklandar efter att ha varit på turné en månad som assisterande T.M. åt SAGA. Vi fastnade i vulkanutbrottet så även det fick jag jonglera. Nu är alla hemma utom jag och jag vill hem.
Om någon turnébuss eller turnétransport är påväg genom europa med destination "närheten av Stockholm eller Göteborg" så snälla hojta till mig på mailen. tatti@me.com
Är det en lastbil så har jag CE-kort och kan hjälpa med körningen. Är det en buss är jag en överjävlig bussvärdinna som servar kaffe, läsk, öl och sprit, varma handdukar och glatt humör.
Visst kan jag flyga men jag har under resans gång blivit med mer väskor, en cykel samt har en prodcase (10u rack case) med hem. Det blir en fet räkning för övervikt på flyget.
Tacksam för en lift.
/Tatti
Om någon turnébuss eller turnétransport är påväg genom europa med destination "närheten av Stockholm eller Göteborg" så snälla hojta till mig på mailen. tatti@me.com
Är det en lastbil så har jag CE-kort och kan hjälpa med körningen. Är det en buss är jag en överjävlig bussvärdinna som servar kaffe, läsk, öl och sprit, varma handdukar och glatt humör.
Visst kan jag flyga men jag har under resans gång blivit med mer väskor, en cykel samt har en prodcase (10u rack case) med hem. Det blir en fet räkning för övervikt på flyget.
Tacksam för en lift.
/Tatti