Sida 1 av 1

Frakt från Oslo...

Postat: mån 22 jun 2009, 16:20
av Hasse Queisser
Tänkte kolla om det är någon som ska till Oslo på jobb den närmaste tiden och inte har riktigt fullt i bilen. Jag skulle behöva ha lite slutsteg fraktade därifrån till Stockholm (men kan naturligtvis hämta i Mälardalen med omnejd). Så om du ska till Oslotrakten och vill tjäna en slant extra på resan, skicka ett PM.

/ Hasse

Re: Frakt från Oslo...

Postat: sön 23 aug 2009, 20:56
av Hasse Queisser
Har fortfarande inte löst detta, så jag bumpar upp tråden lite och hoppas att någon ska till Oslo snart (en norrman som ska från Oslo till Stockholmstrakten går naturligtvis lika bra det 8) ).

Re: Frakt från Oslo...

Postat: sön 06 sep 2009, 02:10
av Hasse Queisser
Frakten löst!

Re: Frakt från Oslo...

Postat: sön 06 sep 2009, 09:47
av Nicke Löfgren
Tack gode gud!! Va jag har sovit dåligt Hasse, jag har tänkt på dig hela tiden :D :D :D :D :wink:

Re: Frakt från Oslo...

Postat: sön 06 sep 2009, 13:30
av Hasse Queisser
Nicke Löfgren skrev:Tack gode gud!! Va jag har sovit dåligt Hasse, jag har tänkt på dig hela tiden :D :D :D :D :wink:
Ha ha. Inte behöver du förlora någon sömn på min bekostnad.
Det här tycker jag annars är den bästa delen med forumet. Att man kan få hjälp att lösa sådana här saker, eller hjälpa någon annan med liknande.